13 Temmuz 2007 Cuma

Tam tamına bir hafta oldu buraya birşeyler karalamayalı.Bir sürü şey yazacak kadar doluyum yada hiçbirşey yazamaycak kadar bitkin hissediyorum..
Aslında o kadar boş geçiyorki günlerim,bu boş gecmeler sürecinde herşeyi kafaya takar oldum.Yoğun geçen okul gunlerın aklımın bir kenarında kalmış şeyleri pek akla getırmıyordu.Tatil yaramadı sanırım bana.Gün boyunca yaptıgım tek etkınlık aksam 8 den sonra dısarı cıkıp arkadaslarla okey oynamak oldu.18 yasında 68 yasındaki adamlar tribinde hissediyorum kendimi.En ufak seylerden mutlu olmamı saglıyor bu ama nedense..
Bugun gunlerden cuma,benim ve arkadaslarım acısından ne gibi bir etkinlik olucak acaba diye düşünmüyor değilim..Şu dakikalarda aksamın planlarını yapmaya başladım gibi.Yine sadece günü kurtarıcağım gibi duruyor.
Kusura bakma blog cıkmak zorundayım.En yakın sürede görüşmek üzere.Hala içimi dökebilmiş olamadan gıdıyorum..

Hiç yorum yok: