4 Temmuz 2007 Çarşamba

BÖYLE KAHPEDİR DÜNYA!!

Daha 2-3 gun oluyor sivas madımak katliamında ölenler için boyle ölenler oldukça ölümün adı kahpe olmaz mı diye sesimi yükselttiğim...
Artık dahada inanmaya başladım..Yazık değilmiydi ey ecel o gencecik yüreğe.Yazık değilmiydi arkasında bıraktığı anasına babasına,yazık değilmiydi o yaşlı gözlere.
Gece vakti ewe girdim bir de baktım öldü haberi..Ne yapıcağımı şaşırdım.Şok durumundan hala çıkabılmiş değilim.Bazı insanlara ölüm cok uzak gelirya işte böyle biriydi Barış..Yıllar önce kerim tekinin canını alan o yollar bu kez gencecik Barışa mezar oldu..Ve her gun dahalarını vermeye devam ediyor..Yeter artık insanlarımız,halkımız ve basımızdaki vekiller,biz bir Barışın,Ahmetin,Mehmetin ölmesini daha istemiyoruz..
Çok erken oldu be ölümün Barış,biz daha seni yeni anlamaya tanımaya başlamıştık..Ne yapalım Barıs Allah sevdiğini erken yanına alırmışya senden onlardan birisin.Senın arkandan yapabılecegımız tek sey senı şarkılarınla yasatmak olur.
Bıraktın bizi ıslak ıslak..
Neyse ben boş boş etrafa bakarak ''Böyle kahpedir dünya'' demeye devam ediyim..Su dakikalarda atv de göbek atanlara lanet edeyim..
O kazada vefat eden diğer kişilerin ailelerine allah sabır versin..
UNUTMUYUCAZ SENİ BARIŞ AKARSU..

Hiç yorum yok: