21 Temmuz 2007 Cumartesi

Bitişi Belli Başlangıçlara Uzağım..

Off be İstanbul ilk defa senden bu kadar sıkılıyorum biliyor musun??Alınmanın lüzumu yok yaz aylarında senin için herkes bunları söylüyor.Ama senın trafık sesıne bıle o kadar alışmışımki kopmak öyle kolay değil..Ev daha tamamlanmadan içini yaptırma telaşı şimdiden herkesi sardı.Ben bu konulardan çok çok uzak duruyorum..Belkide bu kücücük eve alıştım,belkide anlamadıgım ıslere burnumu sokmak istemıyorum..

Aklımdan çıkmayan tek şey bir an önce tatile gitmek.Sandalyemi sahile çekip elimde gazeteyle takılmak istiyorum.Deniz eskisi gib sarmıyor beni,sadece serinlemek için 1-2 dk lık bir araç olarak kullanıyorum..Avşada sabah aksam tulum çalarak insanın kulaklarını mahveden karadenızlı pidecileri bile özledim..

En önemli konuda ne zaman gidecegimin bir türlü belirlenmemesi.Şeytan diyorki dayında hazırf istanbula gelmişken atla onun arabasına kaç avşaya..Orada kafana göre takıl liglerin başlamasına yakın bir tarihtede geri gel ait oldugun yer olan İstanbula..

Aşktan sevgiden uzak olacagım diye karar almıştım ve hala bu sozumun fazlasıyla arkasındayım önüme çıkan fırsatlara karşı.Bir süre daha böyle gitsin istiyorum,kafam yerinde oluyo bu şekilde,kimsesizitek başına..


BİTİŞİ BELLİ BAŞLANGIÇLARA UZAĞIM...

(kafam dağınık biraz,imla kurallarını bozdugum ıcın uzgunum)

Hiç yorum yok: