15 Mayıs 2008 Perşembe

Hani bi gönülde iki aşk olmaz fln derlerya.Hep gulup gectım bu tıp seylere.Dogum yerım Şişli kütüğüm Eyüpte Çocuklugumun buyuk bır kısmını mecıdıyekoyde gecırmemden kaynaklı Galatasaraylı,Oturdugum semtten dolayıda Eyüpsporluyum.İkisi olurda bir gun karsı karsıya gelırse(Galatasaray bir gun 2 b ye duserse) kimi tutarım onu hıc bılmıyorum ama Eyüp biraz daha agır basıyor sankı.Sami Yen in kale arkasında 10 sanıye görülebilicek bir goruntu ıcın yıllarca Turkıyede gitmedigi deplasman kalmayan abilerimizin nasihatlarıyla,anılarıyla,mutlu ve kötü gunlerıyle sevdık takımımızı.En son sampiyonluk yasadıgımızda (2002) daha yenı yenı delıkanlılıga adım atıyordum.Stattan gelen seyırcılerımızın semtte yıllardır cekılen cıleye ınat bagır-çagır yuruyuslerı gıtmez aklımdan.Semtin önde giden abilerinden kepce Mehmet in o yıl İzmitte Körfez bld macında trıbunde metrelerce suruklenıp gözaltına alınmasına inat sevdık Eflatunla-Sarıyı..Kimse bizi istemezken cıkıp esnaftan ricayla aldıgımız 3-5 kurusla İnegole gitmeyı sevdik,Gebzede polısten bıber gazı yeme ıhtımalını sevdık,Feshanede Karagumruk seyırcısını Balata kadar kovalamana hasta olduk..
Biz senin herseyını sevebildik,herseyıne katlanabıldık ama, bir türlü güldürmedin yüzümüzü her zamanki gibi bu yılda..Başkan bu sene olmadı seneye kesin çıkarız politikalarını gorsel yayınlarda devam ettiredursun,bizim karnımız coktan tok böyle seylere ve hep bir agızdan soyluyoruz son kere..
''Aşkımız renklere sizlere değil''

1 yorum:

Ömer dedi ki...

Cok guzel yazi.

Besiktas-Eyupspor macina gitmisligim var benim. Sezon oncesi hazirlik maci. Eyuplu babam ve babamin yine Eyup'te dogmus buyumus uc dayisiyla -ki sen hepsini gordun- birlikte gitmistik Fulya'daki tesislere. Ben Besiktas'i tutuyordum, -yas 9-10- babamlar Eyupspor'u. 4-0 kazanmistik galiba. Guzeldi, o gun geldi aklima..