17 Mart 2008 Pazartesi

Kısa Kısa

*Ne zaman şuraya birşey yazmaya kalksam bi şekilde erteliyorum.Oysaki okulda dıyorum surda yasadıklarımın bir kaçını suraya aktarsam blog alemının kralı olurum=)

*Geçen ev arkadasımla iddaaya tutustuk ''boat on the river'' sarkısı yuzunden..Ben bu sarkının beatlesa ait oldugunu ne kadar savunuyorsam o hayır diyip durdu ve sonunda kazanan oldu.Ama bu sarkının çalma lıstemde hala beatles-boat on the river olarak calmasına anlam veremıorum..

*Eyüpsporda işler bir turlu istedıgımız gibi gitmiyor,kume dusmeyle karsı karsıyayız hedef lig a iken..

*Bitimine 3 ay kalmışken okul birden gozumde sevimli bir hal alıyor.Hep savundum kardesım ben bu unıversıteye cok erken gırdım.

*Geçenlerde tv okan unıversitesını gosterırken annem birden ıstersen 3 ve 4. sınıfları burda okutabılırız senı dedi.Anne iyi güzelde ben 2 yıl once Bahcesehır unı diye tutturken nerdeydınız.Bu yılın basında yazdırmak ıstedınız pısman olarak sonra ama o da olmadı.Okan unıversıtesı ılerıkı yıllarda olabılır belkıde.Orada okuyan bır kuzenımde var hem ama okul allahın terkettıgı bır yerde..Hele bırde sınıf tekrarı olursak küllüm yandık..

*Havalar git gide formuna giriyor ama burak kendını kapalı alanlara kapatmaktan mahrum etmıyor..

*Bu yıl converse neden yenı modeller cıkartmıyor anlamıs değilim.Gecen hafta klasık sokakta her 100 kısıden 99 unda bulunan beyaz converse lerden almak zorunda kaldım..

*Bu aralar Pınar Aylin den çanta(sahte) şarkısını deli gibi dinliyorum.Ama ne güzelde soylüyor ''Aşklarda artık çantalar gibi sahteee'' diye..

*Haftaya pazar İnegol deplasmanına otobus kaldırılabılırmiş.Ohh be özledık anasını satıyım..

*Dondurmam Gaymak fılmını tekrar tekrar ızledıkce Pardonla kıyaslamaya baslıyorum bu fılmı,belkı oscarlık fln değil ama cok temiz iş cıkarmıslar =)

*Nisan 7 belkide hayatımın son vize sınavları rastgele mı desek ne desek..

*Bjk-TS macında BJK seyircisinin Barışın kırmızısından sonra hakeme ''eyyamcı'' dıye bagırması ve genç yetenek barıs ı alkıslarla soyunma odasına gondermelerine bir alkışta benden..

3 yorum:

Ömer dedi ki...

Bizden de sana bir alkis objektif olabildigin icin bu konuda.
Imza: Yuce Besiktas taraftar konseyi

es dedi ki...

böö diyorum burak sana.. 2 defa
birincisi beyaz converse olayı.. sende o bir milyon kişiden biri oldun yaa.. bu akpli olmakla aynı degerde nerdeyse.. her 2 kişiden birinde beyaz converse var..
diğer bööö ise dondurmam gaymak için.. hayatımda izlediğim en berbat filmdi yahu...
:S

yazmaya devam et sen..
bu arada havalar güzelleşio ya,senin hatunlarda çıkar piyasaya.. gecen seneki kız muhabbetlerini hatırlıyorum da :)

Burak dedi ki...

Beyaz converse olayı zaten sureklı üstelenıyor, sonumu iyi görmüyorum..
Fatih akının filmleri varken dondurmam gaymak a sıra gelmez =)+kutsal damacana ve maskelı besleri hiç saymıyorum bile..
Hatırlatmadan gecemıcem selın demıratarla tardu flordunun oynadıgı ve sadece muzıkten olusan bı fılm olan ''O Kadın'' fılmını ızlemenı isterım..

Hatun konuları cok acaip bu ara bi ara yazarım inş ''dersler derya olmuş bense bir sandal'' seklınde gevezelıgıme son verıyorum..(baya baya yorumu gecıp blog yazısı yazdım)