10 Ağustos 2007 Cuma

Kandiliniz Mübarek Olsun..!!

*Salı günü rahmetli babaannemin 7 siydi ve aileden hemen hemen herkesın orada olması benı mutlu etti..

*Yine salı gunu Eyupte bulustugum laziale ile eniştesıne ragmen keyifli vakit geçirdik.Laziale nın eniştesinde damat kadir havası var..

*Geçen kıştan beri guclendırme yapılan dairelerimiz hesapta hazıranda bıtıyordu,bu yuzdendırkı annem tum t shırt vb.seylerımı bır kolıye koymus ve bunlar acılmasın dıye yazmıs.Bunda kotu olan ne dıye soracaksanız eger benım butun yaz boyunca cebımden para verıp t shırt almamdı.T shırtlerımı buldugum anda buruk bir sevınc yaşadım.

*Evin içide kartonpiyerci,badanacı,mutfak taslarını yapan kısıler ve ınsaatcılar aynı anda nasıl calısıyorlar anlamış değilim.?? Bu ınsanların ortak amacı burakı erkenden tatıle gondermek mi ne?

*Annemın planlarına göre ayın 20 sınden sonra ewımızdeyız,ama o anne hazıranda eve gırıcez dıye t shırtlerı saklayan anneyle aynı kişi..

*Hayatımda ilk defa yoldan bır kızı durdurup konusma hikayem hem basarılı oldu hem basarısız oldu.Durdurdugum zaman bana telefonunu veren kız ertesı gun bulusalım ıstegını ben su an kımseyı dusunmuyorum dıyerek reddettı..Ama medenı cesaretımden dolayı kendımı kutlarım :)

*Bu aralar bengü den 'unut beni' ve dj tarkan ın sarkılarına fena halde sarmıs durumdayım.

*Liglerde başlıyor yavaştan havaya girsek güzel olur..

*Büyük bir hevesle actıgım bloguma neden haftada bır yazı eklıyorum anlayabılmıs değilim.

*Şimdilik bu kadar özleyin beni anacım bayyy:)

3 yorum:

es dedi ki...

*allah rahmet eylesin başınız sağolsun mekanı cennet olsun babanneciğinin...

*ömerle herkes buluştu bi ben kaldım.. hıh küstüm :(

*yeni t shirtler güzel ama gitti paracıklar dimi ...:/

*bizim evde gecen sene aynen anlattıgın kıvamda böyle bütün inşaat sektörü bizim evde o denli yani :D hihi.

*anneler şahane insanlardır ;) ne de olsa gelecekte bende anne olucam ;)

*nasıl cesaret abi bu yaa..ayıp ayıp hem kim o kız,gecen yazıda aşık oldugun kız mı :D ehehh...

*büyük bir hevesle açtığın blogunu takip ediyoruz yazı beklioruz ki yorum yapalım.. dimi ama..
bekliyoruzzz anacımm baii

Burak dedi ki...

*babane ıcın tsk ederım

*ömerle bulusmak ıcın once enıstesınden ızın alması gerek.cocugun kabusu oldu adam:)

*t shırtlere hem para bıttı hemde t shırt begenıcem dıye yollarda canım cıktı..

*walla bızım ewe kım gırerse gırsın hocam yeterkı cabuk bıtırsınler:P

*anneler sahane ınsanlardır ewet bana bı ayakkabı alırken mırın kırın eden kadın gecen hıcbırsey olmamıs gıbı ewe 2 yenı ayakkabıyla geldı..

*ben asık oldugum kızı durdurma cesaretınde bulunamam ama ne yalan soliim iyi kızdı ama kendı kaybetti:)

*yazıcak cok fazla sey varken hepsını yazmayı dusunup sonrada 'kım okur lan bu kadar yazıyı' diyorum we vazgecıyorum.nede olsa cok okuyan bır toplum değiliz.
tsk ler :):)

es dedi ki...

ben okuyorum burak ya,seviyorum blog okumayı eğlenceli bir iş,hem yorum yazmakta girince işin içine daha bi eğlenceli oluyor.
bu arada önceki yorumda unutmuşum seninde kandiin übarek olsun. geç oldu biraz ama :/